Четвер, 02.05.2024, 14:13
ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ «ШКОЛА МОЛОДОГО ДИРЕКТОРА» Майбутнє – це не те, до чого ми рухаємось, а те, що ми створюємо… спочатку розумом і волею, а потім діями Джон Шаар Суспільні процеси, що відбуваються в державі, вимагають професійно підготовлених фахівців, які здатні ефективно працювати в сучасних умовах. Сучасний керівник освітньої організації чи установи повинен мати ґрунтовну теоретичну підготовку, бачення освітянських проблем сьогодення; уміти творчо осмислювати мету й завдання функціонування закладу освіти та управляти ним, перспективи розвитку; поєднувати у своїй діяльності практику і науку, впроваджувати інновації. Процеси гуманізації і демократизації суспільства вимагають розвитку професійної майстерності і творчості керівника й підвищують вимоги до рівня організаційної культури, професійної компетентності та професіоналізму з метою забезпечення ефективності та конкурентоспроможності. Реформування національної системи середньої освіти в Україні значною мірою детермінує «… теоретичне осмислення феномена професіоналізму педагогічних кадрів». Саме нестандартність і незаангажованість мислення, відкритість до інновацій, здатність учителів до впровадження нового в професійній діяльності спроможні привнести в цю сферу інноваційні ідеї та погляди й забезпечити цілеспрямований розвиток освіти закладу, міста, держави. У законах України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» наголошується, що саме завдяки професійним і особистісним рисам, умінню застосовувати ефективні методи і засоби керівництва реалізується державна освітня політика й забезпечується якість освіти підростаючого покоління. Соціально–економічний поступ України в новому тисячолітті зумовлює визначення нових пріоритетів і перспектив розвитку сучасної школи та висуває високі вимоги до освіти й педагогічної діяльності управлінця, професійна компетентність якого стає необхідною умовою нагальних соціальних перетворень. Указом Президента України від 25.06.2013 року № 344/2013 схвалено Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, в якій визначено пріоритетні напрямки розвитку освітньої галузі, а саме : - проведення єдиної освітньої політики, забезпечення наступності між рівнями освіти; - модернізація мережі навчальних закладів; - реформування системи захисту прав дітей, які потребують державної підтримки; - створення належних умов для забезпечення реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї ; - забезпечення доступності, підвищення якості та конкурентоспроможності освіти;- виховання людини інноваційного типу мислення та культури, проектування акмеологічного освітнього простору з урахуванням інноваційного розвитку освіти,запитів особистості, потреб суспільства і держави. В умовах кардинального реформування сучасної управлінської сфери та необхідності практичного освоєння нових форм і методів управлінської діяльності перед молодими директорами навчальних закладів міста постає завдання якомога швидше опанувати такими загальними компетентностями, які інтегруються в професійну управлінську компетентність: · стратегічна компетентність (масштабне мислення, системність, стійкість, здатність передбачати, прогнозувати, моделювати, забезпечувати партнерські стосунки, розуміння взаємозалежності, динамічності та перспективності освітньо-управлінських процесів); · соціальна компетентність (висока корпоративність, толерантність, креативність, потреба в самоосвіті, запровадження нововведень, уміння уникати конфліктів і вирішувати Їх, здатність до вольового впливу і логічного переконання, харизматичність, управління школою як відкритою соціальною системою); · функціональна компетентність (відтворення управлінського циклу, уміння приймати рішення, ініціативність, принциповість, високий рівень професійних знань, умінь і навичок, знання функціональних обов’язків, стиль управління, гнучкість у роботі, готовність до ризику); · кваліфікаційна компетентність (відповідна освіта, досвід практичної діяльності, моральні якості, здатність розбиратися в сучасних інформаційних технологіях і засобах комунікацій, здатність до самооцінки власної діяльності, володіння мистецтвом управління людьми, добром і розстановкою кадрів, організаторські здібності, відповідальність, сила переконань, упевненість у власних силах, авторитет).
Мета: створення організаційно-методичних умов для успішної адаптації молодих керівників навчальних закладів. Задачі: · допомогти адаптуватися молодому директору до нових умов функціонування; · визначити рівень його професійної підготовки; · виявити утруднення в управлінській практиці; · формування творчої індивідуальності молодого директора; · створення умов для розвитку професійних навичок молодих директорів та підвищення рівня їх компетентності; · розвиток потреби до професійного самовдосконалення і роботи над собою. |
Меню сайтуФорма входуПогодавологість: тиск: вітер: Календар
Архів записів
Важливі сайти |