19 листопада 2013 року відбудеться проведення моніторингу якості загальної
середньої освіти з біології за результатами навчання учнів 10 класів в основній
школі. За результатами відбору
номерів варіантів тестів, шляхом випадкових чисел, із збірників завдань: № 3, № 4, № 7, № 10. Увага! Інститут інноваційних технологій і змісту освіти повідомляє, що під час підготовки до друку збірника «Біологія. 10 клас. Збірник завдань для проведення моніторингу якості загальної середньої освіти за результатами навчання учнів в основній школі» українською мовою (авт. Матяш Н.Ю., Козленко О.Г., Додь В.В.) вкралися технічні огріхи. Слід читати так: Варіант 4 9. Установіть відповідність між ознаками будови в родині Бобові. А вільна верхня пелюстка Б кількість тичинок В дві нижні зрослі пелюстки Г дві бічні вільні пелюстки | 1 вітрило 2 десять 3 два 4 весла 5 човник |
Варіант 10 16. Робота з графіком. На графіках «Тривалість різних видів пам’яті» зображено різні види пам’яті залежно від тривалості зберігання інформації: І – сенсорна; ІІ – короткочасна; ІІІ – довготривала. 1. Розгляньте графіки тривалості різних видів пам’яті. 2. Поясніть, як змінюється тривалість різних видів пам’яті. 3. Яке це має значення для людини?
|