Сайт директора НВК №3 м.Кам'янське

Вівторок, 16.04.2024, 08:28

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Завдання проекту | Реєстрація | Вхід

ЗАВДАННЯ ПРОЕКТУ «ШКОЛА МОЛОДОГО ДИРЕКТОРА»

                                      Майбутнє – це не те, до чого ми рухаємось, 

                                      а те, що ми створюємо…

                                      спочатку розумом і волею, а потім діями

                                                                                             Джон Шаар 

Суспільні процеси, що відбуваються в державі, вимагають професійно підготовлених фахівців, які здатні ефективно працювати в сучасних умовах.

Сучасний керівник освітньої організації чи установи повинен мати ґрунтовну теоретичну підготовку, бачення освітянських проблем сьогодення;

уміти творчо осмислювати мету й завдання функціонування закладу освіти та управляти ним, перспективи розвитку; поєднувати у своїй діяльності практику і науку, впроваджувати інновації.

Процеси гуманізації і демократизації суспільства вимагають розвитку професійної майстерності і творчості керівника й підвищують вимоги до рівня організаційної культури, професійної компетентності та професіоналізму з метою забезпечення ефективності та конкурентоспроможності.

Реформування національної системи середньої освіти в Україні значною мірою детермінує «… теоретичне осмислення феномена професіоналізму педагогічних кадрів». Саме нестандартність і незаангажованість мислення, відкритість до інновацій, здатність учителів до впровадження нового в професійній діяльності спроможні привнести в цю сферу інноваційні ідеї та погляди й забезпечити цілеспрямований розвиток освіти закладу, міста, держави.

У законах України «Про освіту» та «Про загальну середню освіту» наголошується, що саме завдяки професійним і особистісним рисам, умінню застосовувати ефективні методи і засоби керівництва реалізується державна освітня політика й забезпечується якість освіти підростаючого покоління.

Соціально–економічний поступ України в новому тисячолітті зумовлює визначення нових пріоритетів і перспектив розвитку сучасної школи та висуває високі вимоги до освіти й педагогічної діяльності управлінця, професійна компетентність якого стає необхідною умовою нагальних соціальних перетворень.

Указом Президента України від 25.06.2013 року № 344/2013 схвалено Національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року, в якій визначено пріоритетні напрямки розвитку освітньої галузі, а саме :

- проведення єдиної освітньої політики, забезпечення наступності між рівнями освіти;

- модернізація мережі навчальних закладів;

- реформування системи захисту прав дітей, які потребують державної підтримки;

- створення належних умов для забезпечення реалізації права кожної дитини на виховання в сім'ї ;

- забезпечення доступності, підвищення якості та конкурентоспроможності освіти;- виховання людини інноваційного типу мислення та культури, проектування акмеологічного освітнього простору з урахуванням інноваційного розвитку освіти,запитів особистості, потреб суспільства і держави.

В умовах кардинального реформування сучасної управлінської сфери та необхідності практичного освоєння нових форм і методів управлінської діяльності перед молодими директорами навчальних закладів міста постає завдання якомога швидше опанувати такими загальними компетентностями, які  інтегруються в професійну управлінську компетентність:

     ·    стратегічна компетентність  (масштабне мислення, системність, стійкість, здатність передбачати, прогнозувати, моделювати, забезпечувати партнерські стосунки, розуміння взаємозалежності, динамічності та перспективності освітньо-управлінських процесів); 

  · соціальна компетентність (висока корпоративність, толерантність, креативність, потреба в самоосвіті, запровадження нововведень, уміння уникати конфліктів і вирішувати Їх, здатність до вольового впливу і логічного переконання,  харизматичність, управління школою як відкритою соціальною системою);  

   ·  функціональна компетентність (відтворення управлінського циклу, уміння приймати рішення, ініціативність, принциповість, високий рівень професійних знань, умінь і навичок, знання функціональних обов’язків, стиль управління, гнучкість у роботі, готовність до ризику);

   · кваліфікаційна компетентність (відповідна освіта, досвід практичної діяльності, моральні якості, здатність розбиратися в сучасних інформаційних технологіях і засобах комунікацій, здатність до самооцінки власної діяльності, володіння мистецтвом управління людьми, добром і розстановкою кадрів, організаторські здібності, відповідальність, сила переконань, упевненість у власних силах, авторитет).

 

Мета: створення організаційно-методичних умов для успішної адаптації молодих керівників навчальних закладів.

Задачі: 

      ·    допомогти адаптуватися молодому директору до нових умов функціонування;

      ·      визначити рівень його професійної підготовки;

      ·      виявити утруднення в управлінській практиці;

      ·      формування творчої індивідуальності молодого директора; 

      ·      створення умов для розвитку професійних навичок молодих директорів та підвищення рівня їх компетентності;

      ·       розвиток потреби до професійного самовдосконалення і роботи над собою.




Меню сайту

Сайт НВК №3

 сайт НВК №3

Форма входу

Календар

«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Важливі сайти

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер
Дніпропетровщина. Наш успіх - успіх України!
Петриківський розпис
Управління освіти і науки
Дніпродзержинської
міської ради

Цей день в історії

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Державні установи

Робота

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!