Субота, 20.04.2024, 06:55
ЧЕРГА
ДЕННА ПЕДАГОГІЧНОЇ
РАДИ ВІД 04 ЛИСТОПАДА 2013 РОКУ
1.Методи і прийоми визначення рівня освітньої компетентності у ході
організації та проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів: - Виклики нового часу. Оцінювання учнів як компонент
педагогічної технології. Нагай
Л.В., директор НВК; Виселко Г.І., керівник МО початкової освіти -
Методи і прийоми визначення рівня освітньої компетентності у ході організації
та проведення тематичного оцінювання навчальних досягнень учнів. Паламарчук С.В., Соловйова І.В., вчителі початкових класів - Концептуальна
карта як модель «майбутніх знань». Сівідова Т.В., вчитель фізичної культури, член МО художньо – естетичної освіти - Методичні прийоми для узагальнення
та систематизації знань з предметної освіти. Дудіна Л.В., вчитель англійської мови - Асоціативні схеми.Створення на уроках ситуації зацікавленості теоретичним матеріалом. Карабанько Ж.П., вчитель української мови та літератури - Шкільні перевантаження та методи їх подолання. Солодовнікова С.В., практичний психолог - Аналіз сучасного уроку
побудованого за тематичним принципом. Задьора Т.Г., заступник директора з НВР 2. Про стан викладання, рівень навчальних досягнень учнів з української мови та літератури. Кремень Т.М., заступник директора з НВР ВСТУП ДО ПЕДАГОГІЧНОЇ РАДИ «МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ВИЗНАЧЕННЯ РІВНЯ ОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У ХОДІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПРОВЕДЕННЯ ТЕМАТИЧНОГО ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧНІВ» Школи сьогодення мають 3 іпостасі:
Цими
критеріями вони і відрізняються одна від одної. Та є ще один критерій, який
суттєво впливає на становлення і розвиток будь - якого навчального закладу і
називається він просто – учитель. Робота вчителя творча, вчитель щодня вирішує десятки нестандартних професійних завдань, вирішує їх по - своєму. Та є непорушні принципи педагогічної діяльності вчителя.
Держава на
кожному етапі свого розвитку встановлює загальні вимоги до контролюючої діяльності
вчителя, викладача. Останнім нормативним документом, який регламентує цю
діяльність є Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, затверджені
наказом МОН молодь спорту України від 13 квітня 2013 року № 566/19304. Найважливішими
принципами контролю навченості (НДУ) є принципи: об’єктивності, системності,
наочності (гласності). Принцип об’єктивності полягає в обґрунтованому вчителем змісті контрольних завдань, питань, рівному, дружньому відношенні вчителя, викладача до всіх учнів класу, в чітко визначених критеріях оцінювання. Принцип системності полягає в чіткому визначенні кількості контрольних зрізів, при яких контроль реалізує одну мету – отримання максимально високого рівня навчальних досягнень. Принципи наочності заключаються в проведенні відкритих випробувань усіх учнів за одними і тими ж критеріями, за запитаннями, відомими учням, в демонстрації успіхів, а не невдач. Згідно рішення Колегії МОН України від 17.08.2000р. № 2/1-2 дидактичною одиницею для оцінювання є тема, а не урок. Дидактична
одиниця включає в себе формування: - знань; - особистісний
компонент; - вмінь; - відвідування; - навичок; - активність. Етапи вивчення нової теми:
Загальне – теоретичні знання. Частка – застосування знань за
взірцем (творчо). Отже, операційно – пізнавальний етап має наступну структуру: 1.
Етап вивчення
теоретичних знань. 2.
Етап вивчення на
рівні використання знань в стандартних умовах. 3. Етап творчого використання знань. Постановка проблеми Задача нашої педагогічної ради дослідити, які методи і прийоми використовуються або можуть бути використані у ході тематичного оцінювання. Оцінювальний лист запропонованих ідей методичних об’єднань
Зворотній зв'язок (рефлексія):
|
Меню сайтуФорма входуПогодавологість: тиск: вітер: Календар
Архів записів
Важливі сайти |