Сайт директора НВК №3 м.Кам'янське

Вівторок, 07.05.2024, 18:57

Вітаю Вас Гість | RSS | Головна | Каталог статей | Реєстрація | Вхід

Головна » Статті » Батьківська сторінка » Батьківська сторінка

Скоро до школи

Які критерії психологічної готовності дитини до школи?

1. Соціально-психологічна готовність до школи:  учбова мотивація (хоче йти в школу; розуміє важливість і необхідність учення; виявляє виражену цікавість до отримання нових знань);

  • уміння спілкуватися з однолітками і дорослими (дитина легко вступає в контакт, неагресивний, уміє знаходити вихід з проблемних ситуацій спілкування, визнає авторитет дорослих);
  • уміння прийняти учбове завдання (уважно вислухати, з потреби уточнити завдання).
2. Розвиток шкільно-значущих психологічних функцій:

  • розвиток дрібних м'язів руки (рука розвинена добре, дитина упевнено володіє олівцем, ножицями);
  • просторова організація, координація рухів (уміння правильно визначати вище - нижче, вперед - назад, зліва - справа);
  • координація в системі очей - рука (дитина може правильно перенести в зошит простий графічний образ - узор, фігуру - зорово сприйманий на відстані (наприклад, з книг);
  • розвиток логічного мислення (здатність знаходити схожість і відмінності різних предметів при порівнянні, уміння правильно об'єднувати предмети в групи за загальними істотними ознаками);
  • розвиток довільної уваги (здатність утримувати увагу на виконуваній роботі протягом 15-20 хвилин);
  • розвиток довільної пам'яті (здібність до опосередкованого запам'ятовування: пов'язувати матеріал, що запам'ятовується, з конкретним символом /слово - картинка або слово - ситуація).

 Які вимоги пред'являє школа до розвитку мови дитини?

  • Уміння правильно вимовляти всі звуки мови і розрізняти їх на слух;
  • Уміння вживати різні частини мови точно по сенсу;
  • Уміння використовувати в мові синоніми, антоніми, іменники з узагальнюючим значенням;
  • Уміння відповідати на питання і задавати їх;
  • Уміння самостійно передавати зміст літературних текстів;
  • Уміння складати розповіді про предмети (за планом, запропонованому дорослим, по картинці, по серії сюжетних картинок);
  • Кругозір (уявлення дитини про світ достатньо розгорнене, розвинена пам'ять, увага, інші інтелектуальні здібності).

Категорія: Батьківська сторінка | Додав: lnagay (30.11.2013)
Переглядів: 476 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:

Меню сайту

Сайт НВК №3

 сайт НВК №3

Форма входу

Категорії розділу

Батьківська сторінка [18]

Важливі сайти

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер

Банер
Дніпропетровщина. Наш успіх - успіх України!
Петриківський розпис
Управління освіти і науки
Дніпродзержинської
міської ради

Цей день в історії

Статистика


Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Державні установи

Робота

SEO sprint - Всё для максимальной раскрутки!