1.Не стримувати
розкриття потенціальних можливостей психіки.
2.Уникати
однобокості в навчанні та вихованні.
3. Не позбавляйте дитини ігор, забав, казок, створювати умови для виходу дитячої
енергії, рухливості, емоційності.
4.Допомагайте
дитині в задоволенні основних людських потреб(почуття безпеки, кохання, повага до
себе та оточуючих), оскільки людина, енергія якої пригнічена загальними
проблемами, найменше спроможна досягти висот самовираження.
5.Залишайте
дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: «Якщо ви
хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитися без вас».
6.Підтримуйте
здібності дитини до творчості й виявляйте співчуття до невдач. Уникайте
незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
7.Будьте
терплячими до ідей, поважайте допитливість, запитання дитини. Відповідайте на всі
питання,навіть,якщо вони, на ваш погляд, виходять за рамки дозволеного .
8.Навчати слід не
того,що може сама дитина, а того,що вона опановує за допомогою
дорослого, показу, підказки.
|